t*dományos-k*lturális fantazmagória, vagy nem

a blogról

2020. július 01. 14:49 - Space Kid

"A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos."

/Albert Einstein/

Ugyanakkor el lehet mondani, hogy "Aki még sosem követett el hibát, valószínűleg még sosem próbált semmi új dolgot." Szintén Albert Einsteintől származik az idézet, és még lehetne sorolni azokat a mondásokat, melyek mégiscsak az emberi elme nagyságát méltatják. Vagy a hülyeséget... A lényeg, hogy szerintem a kettő között esetenként csak nagyon vékony határ húzódik. Én ezen a vonalon igyekszem egyensúlyozni, ellavírozni, evickélni. Megpróbálok túlélni az okosok és hülyék viharos tengerén egy kis lélekvesztőben. Hátha nem süllyedek el a... Nem vagyok tudós, még csak nem is értek feltétlenül jól a tudományos dolgokhoz. De vannak dolgok, amik érdekelnek, vagy mert tanulni tudok belőle, vagy mert visítva tudok nevetni rajtuk. Nem vagyok újító, felfedező, a dolgok, amikről írok/leírom őket, biztos, hogy sokan ismerik, de lehet, hogy néhányan nem. Én azonban biztosan nem, vagy nem eléggé.

"A képzelet sokkal fontosabb, mint a tudás. A tudás véges. A képzelet felöleli az egész világot."

/Albert Einstein/

És mert a képzelet valóban nagyon fontos dolog, melyet a kutatás tágít.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedikhalmazallapot.blog.hu/api/trackback/id/tr2315976890
süti beállítások módosítása